czwartek, 2 maja 2013

Maturalne przygotowania / Matura preparation

Wbrew pozorom post będzie miał tyle wspólnego z maturą co ja z sukienką w rozmiarze XS ;) 
Jedyne co mnie skłania ku temu tytułowi, to fakt, że w końcu (!!!) intensywnie zaczęłam powtórki i przygotowania ;)
Wątku maturalnego koniec. Czas pochwalić się nowymi zdobyczami, które mam nadzieję, wkrótce pojawią się w moich stylizacjach lub pomogą je stworzyć :)

The tittle is about matura but it's as connected with  today's topic as I am with XS dress ;)
The only thing that pushes me to putting that headline is the fact that I'd  finally started to revise things.
Matura topic is done (for now). Time to share with You my new things that I hope soon will appear in my outfits (or will help to create them)



pierścionki 

Nowe butki / new shoes



Oraz rozwiązanie tajemnicy fejsbukowej / what was hidden on fb pic?


 New brush !

I jako prezencik dostałam... papkę ;) / and as a gift I got this





Niestety zapomniałam o kilku rzeczach wiec następnym razem pokażę Wam cienie, pomadkę we flamastrze oraz bazę. Stay tunned!

Sadly I forgot to take pics of some stuff so next time I'll show You eyeshadows, lipstick and make up base. Stay tunned! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz